Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba zájezdu do rakouské spolkové země Korutany
Kozderová, Karolína ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Cílem této bakalářské práce je tvorba jedinečného incentivního zájezdu do Rakouska, dle poptávky klienta. Tím je nejmenovaná celosvětově uznávaná pojišťovna, která si přeje pro své smluvní partnery vytvořit zájezd na míru. Zájezd je vytvářen dle zavedených postupů cestovní kanceláře Traveller. Nejdříve jsou konzultovány veškeré požadavky na zájezd a charakterizována skupina, pro kterou je zájezd určen. Podle těchto informací je vyhledána vhodná lokalita a poté ubytování. Dále lze v práci najít tipy na výlety v okolí a návrh programu pro skupinu s částečným itinerářem. Zahrnuta je i stručná kalkulace zájezdu. Vytvořený zájezd je porovnán s nabídkami konkurenčních cestovních kanceláří. Přínosem této bakalářské práce je vytvoření speciálního incentivního zájezdu s kompletním programem pro pojišťovací agenty nejmenované společnosti do velice oblíbené turistické oblasti.
Problematika integrovaného dopravního systému a jeho využití
DŘEVOVÁ, Martina
Cílem této diplomové práce bylo zhodnotit a porovnat vybrané integrované dopravní systémy v České republice a na základě zjištěných skutečností, podat případný návrh na zlepšení situace. K tomuto účelu byly vybrány nejrozsáhlejší a nejpropracovanější integrované dopravní systémy v České republice, kterými jsou: ? Integrovaný dopravní systém Královéhradeckého kraje (IREDO); ? Pražská integrovaná doprava (PID); ? Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje (ODIS); ? Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje (IDS JMK). V rámci analýzy bylo použito hodnocení kvalitativních ukazatelů, jako např. počet dopravců, počet zastávek atd. Ukázalo se, že tyto ukazatele nemají pro analýzu a závěrečné hodnocení dostatečnou vypovídací hodnotu, a to díky rozdílnostem jednotlivých dopravních systémů. Proto byly do analýzy zahrnuty poměrové ukazatele, kteří byly zkonstruovány na základě kvantitativních kritérií přepočtených na činitele způsobující významné odlišnosti dopravních systémů. Vedle poměrových ukazatelů byla v analýze použita i bodová metoda jako jedna z metod vícekriteriálního hodnocení jednotlivých integrovaných dopravních systémů. Z provedené analýzy vyšla nejlépe Pražská integrovaná doprava (PID), a to díky vysoké frekventovanosti spojů, rozsáhlému vozovému parku, spolehlivé návaznosti spojů a pozitivním hodnocením v oblasti rozsahu prodejní sítě, počtu automatů, druhů jízdenek i existence záchytných parkovišť P+R. Nejhůře ohodnocen byl Integrovaný dopravní systém Královéhradeckého kraje IREDO, kterému bylo doporučeno zaměřit se na informační zdroje a jejich podobu a zatraktivnit systém pomocí těchto informačních zdrojů. Obecně lze říci, že úspěšné integrované dopravní systémy jsou takové systémy, které dodržují podmínky jednotnosti, srozumitelnosti a přehlednosti. Dalším důležitým faktorem je i vysoká frekventovanost spojů, návaznost spojů, dostupnost zastávek a samozřejmě kvalitní informovanost cestujících.
Nevyužitý potenciál venkovského cestovního ruchu v regionu Táborska
ČIHÁKOVÁ, Pavlína
Hlavním cílem této práce bylo analyzovat nevyužitý potenciál venkovského cestovního ruchu v regionu. Po analýze navrhnout možnosti rozvoje konkrétního potenciálu. K tomuto produktu bylo zapotřebí provést dotazníkové šetření, zda by o něj existoval skutečný zájem. Po té byla zpracována předběžná kalkulace, zda by podnik mohl fungovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.